Touchbook.

Interaktiv præsentationsværktøj.

Touchbook

Problemet

Kender du det?

Du har noget på hjertet og et stærkt produkt at præsentere, men dit budskab drukner i mængden på trods af alle gode intentioner og forarbejde.

Den direkte mail har mistet magien, og den person du har brug for at tale med, sidder lige i møde. Igen. Men du ved også, at du sidder med et toneangivende kvalitetsprodukt, som kunden med stor sandsynlighed for det første gerne vil høre med om og gå i dialog omkring.

Du har med andre ord brug for høfligt at banke på døren på en elegant måde, der flugter med kvaliteten af dit produkt.

 

Løsningen

Promotion Box er den henvendelse, som kunden husker.

Selve Boxens kasse designes og udtryk, der matcher dine ønsker, men det centrale er Touchbook indeni.

Her kan du via små videoer præsentere og forklare dit produkt og få sat ansigt på, hvem du er som afsender og åbne for en efterfølgende dialog.

Touchbook kombinerer to platforme – nemlig styrkerne i det analog og det digitale. Begge platforme har sine styrker. Bogens stærke dyder for fordybelse, signal om substans og seriøsitet samt fysiske lækkerhed går hånd i hånd med vor tids digitale muligheder for præsentation.

Touchbook et interaktivt præsentationsværktøj, hvor vi hos GB Grafisk skræddersyr indholdssiden til kundens behov med afsæt bogens klassiske look og et moderne indhold i innovativ øjenhøjde

 

 

 

 

 

Merrild Lavazza med base i Fredericia behøver med et toneangivende kaffeprodukt til virksomheder ikke yderligere præsentation. Det er velkendte navne med eget kvalitetskafferisteri, service og levering af kaffe og kaffemaskiner til virksomheder til at løfte kontordagligdagen.

Merrild Lavazza har valgt at benytte GB Grafisks Promotion Box og Touchbook, og Trade Marketing Manager Henriette Linderoth fortæller, at det handler om en anderledes tankegang:

”Vi har valgt Touchbook for at lave et anderledes initiativ rettet mod Key Account emner. Det er svært at komme igennem til den type kunder på mail og telefon, så vi har valgt at forsøge en anden tilgang. Så lidt tilbage til den ”gamle” direct mail – men i moderne udgave,” siger hun.

 

 

Hvad er det Promotion Box kan?

”Idéen er at lave et anderledes initiativ for at få de store virksomheder i dialog. Det er en anden måde at lave lead-generering på, hvor mange af vores andre initiativer foregår online.”

 

Hvilke muligheder giver det, når kunden modtager en elegant Promotion Box samt Touchbook?

”For det første får vi med Touchbook mulighed for at fortælle lidt mere om, hvad Lavazza kan gøre for virksomhederne gennem tre små videoer. Derudover har vi lavet en video med den salgs-ansvarlige i området for at sætte et ansigt på og gøre henvendelsen mere personlig,” forklarer Henriette Linderoth og uddyber:

”Da vi med denne aktivitet har en relativ høj kontaktpris, arbejder vi meget målrettet med Touchbook. Vores distriktschef har nøje udvalgt nogle virksomheder, som vi gerne vil i dialog med. Hver udsendelse følges op af en personlig henvendelse. Vores tese er, at alle vil kunne huske, at de har modtaget Touchbook, da den ikke lige forsvinder i posten. Den bliver leveret i en flot kasse, som foruden Touchbook også indeholder lidt kaffe og et par espressokopper.”

 

Hvilke forventninger giver en tilgang som Promotion Box til den efterfølgende dialog med kunden?

”Vi forventer, at vi via dette initiativ får mulighed for at komme i dialog med de fleste af de virksomheder, vi henvender os til. Vores håb er, at modtagerne har tid til at se de små videoer, vi har lavet, og forhåbentlig blive interesseret i at høre mere om, hvorfor Lavazza er et godt valg til virksomhedens næste kaffeløsning.”

 

 

På GB Grafisk glæder vi os også til at følge med i Merrild Lavazzas erfaringer med Promotion Boxen.